пʼятниця, 9 грудня 2016 р.

Я чекаю вас у своїй команді

В нинішній час МЕРЕЖЕВИЙ МАРКЕТИНГ - це не тільки модне слово, а самий успішний і дієвий вид бізнесу. Без ризику і вкладень!
- Головне зрозуміти ДЛЯ ЧОГО це тобі потрібно. Картина вашого успіху повинна бути чітко промальована і діяти потрібно прямо зараз!
- Спочатку виберіть компанію, наприклад, ДЖЕРЕЛІЯ - це українська компанія, яка швидко розвивається. І ДІЙТЕ!
- Оберіть собі наставника, ним можу бути я http://jerelia.com/?ref=1100103. І ВПЕРЕД!
- Налаштуйтесь на позитив, змініть свій імідж, надіньте на себе роль успішної людини, і такою невдовзі станете. Почніть сьогодні!
- Прийміть себе до себе на роботу і складіть графік роботи, за яким будете працювати. Витрачайте час тільки на роботу. Пам’ятайте: в мережевому маркетингу успіх сам не приходить!
- Звертайтеся за допомогою до свого Наставника, просіть і приймайте з вдячністю. Дійте зараз!
- Створюйте свою репутацію, своє ім’я, думайте про майбутнє, кожного дня працюйте над досягненням своєї цілі. Дійте уже сьогодні!
- Напишіть свій план, пропишіть свої цілі, проставте строки виконання і чітко цього дотримуйтесь!
- Не пасуйте перед труднощами, вчіться справлятися з проблемами, аналізуйте свої результати. Почніть вже зараз!
- Цініть тих, хто працює разом з вами. Вчіться завжди новому, удосконалюйте свої знання. Передавайте свої знання своїй команді. Я чекаю на вас!
- Будьте лідером! Прагніть влади над самим собою!
- Якщо ви готові до цього - я чекаю вас у своїй команді.
Заповніть анкету і я зв’яжуся з вами https://goo.gl/forms/xkY4dMEfZgTVGVvF2

Немає коментарів:

Дописати коментар